sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Hyvää äitienpäivää!

Jos voisin laulaa kuin lintu voi,
Jos sois mun äänein kuin leivon soi,

Niin kullallein minä laulaisin,
Sen murheet mielestä poistaisin.
 

Jos voisin lentää kuin lintunen
Ja matkustella halk ilmojen,

Niin luokse kultani lentäisin,
Sen silmist kyynelet pyyhkisin.


Jos voisin vielä kuin lintunen
Mä pesän laatia korpehen,

Niin sinne kultani saattaisin 
Maailman myrskyiltä salaisin.
 

Vaan en voi laulaa kuin lintu voi,
Ei soi mun äänen kuin leivon soi,

En voi mä lentää halk ilmojen,
En pesää laatia korpehen. 


(trad.)

4 kommenttia:

  1. Hyvää äitienpäivää itsellesi! Ja paljon terveisiä Valolle <3
    Kirjoittelen, kunhan selviän tästä kevätvoimattomuudesta..

    Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terveiset toimitettu perille! :) Olenkin miettinyt teitä ja että toivottavasti kaikki on hyvin. Voimia väsymykseen! Kuulemisiin. <3

      Poista